qbiq תכנון אדריכלי באופן שלא דמיינתם
מערכת חדשנית המאפשרת לאנשים ללא ניסיון אדריכלי לייצר תוכניות מקצועיות ואופטימליות במספר דקות
המערכת המקוונת של qbiq מייצרת בצורה אוטומטית תוכניות אדריכליות אופטימליות וסיורים וירטואליים שעוזרים להמחיש ולכמת לשוכרים את מלוא הפוטנציאל של כל נכס באופן מיידי ובכך מסייעת למתווכים, בעלי נכסים ואדריכלים לסגור עסקאות נדל"ן
מהר יותר
.

qbiq  מאיצה את תהליך התכנון האדריכלי בנדל"ן משבועות לשניות, ומטפלת באחד מצווארי הבקבוק הגדולים ביותר בעסקאות נדל"ן. טכנולוגיית הבינה המלאכותית של  qbiq מייצרת בצורה אוטומטית תוכניות העמדה חלופיות, סיורים וירטואליים תלת מימדיים והשוואות ביצועים והכל בלחיצת כפתור.

qbiq מאפשרת לבעלי נכס, מתווכים, שוכרים ותאגידים לסגור יותר עסקאות מהר יותר ולמקסם את הפוטנציאל של כל שטח ומפשטת את תכניות ההעמדה הראשוניות על ידי הבאת הבניין שלך לחיים באופן מיידי ומאפשרת לדיירים פוטנציאליים לראות את הפוטנציאל שלו. חמש דקות מזמנכם מאפשרות לטכנולוגיית הבינה המלאכותית ולמנועי העיצוב של  qbiq לייצר סיורים וירטואליים בתלת מימד וחלופות מרובות. התוצאות נמסרות אליך תוך 24 שעות בשבריר מהעלות החלופית, מה שהופך אותם לנגישים לכל עסקה, כאשר השוכר שלך מעורב יותר ויכול לקבל החלטה מהירה ומושכלת יותר, תוכלו לסגור את העסקה מהר יותר !

האתר שלנו

צרו קשר

השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם


    הנהלת החברה: Elad Kaminer CTO | Leeor Solnik CEO
    Dr. Elad Gilboa Head of Research | Eyal Nir PhD Arch Chief Architect

    דרך מנחם בגין 144, קומה 33, תל אביב - יפו
    .
    054-2559057
    .
    [email protected]